جاده

ساخت وبلاگ

بيوگرافي ماکان آريا پارسا

 

اريک ريس، نويسنده و کارآفرين معروف، مي گويد:

 

"من از موفقيت ها و شکست هاي خودم و ديگران درس گرفتم. موفقيت يک کسب و کار يک نتيجه خوب يا فقط شرايط مناسب نيست، در واقع موفقيت را مي توان با شناخت اشتباهات ديگران و اجتناب از آنها مهندسي کرد!" به معناي موفقيت است. قابل آموزش است و من مي توانم آن را ياد بگيرم!"

https://coderwall.com/fanphdac

 

http://tebsenati.famblog.ir/post/9

 

 

 

https://experiment.com/users/ffanphdac

 

https://logopond.com/fanphdac/profile/535017/?filter=&page=

 

 

 

با توجه به اين موضوع دکتر ماکان آريا پارسا که از برترين کارگران ايراني است و با ايجاد چندين شغل و مشاغل ثابت و پايدار و انجام کارها مي تواند چندين شغل را مديريت کند، برخي از اشتباهات رايج کارآفرينان در کسب و کار را آموزش مي دهد. .

قبل از عيد براي مسواک زدن آرزوها | دوره عملي قانون جذب هادي فرامرزي!

 

 

به قول دکتر ماکان آريا پارسا، کارآفرين نمونه ايراني، بياييد اين اشتباهات را که سال ها پس از ناکامي ها و موفقيت هاي فراوان تجربه کرده اند مرور کنيم. در پايان اين مقاله کوتاه با آنها بيشتر آشنا مي شويم.

https://hypothes.is/users/fanphdac

 

http://kabipanel.xobor.de/u161_fanphdac.html

 

https://www.wishlistr.com/profile/fanphdac

 

 

اولين اشتباه | قرار است در هر بازاري موفق شويد!

 

هرگز نبايد از بهانه هايي مانند موفقيت محصول خود در بازار اول، تحقيق، صحبت با مردم، مخاطبان و حتي نظرسنجي براي دريافت نظرات آنها دست بکشيد.

 

تجربه به من نشان داده که دنياي بازارها يکي از محصولات موفقي است که در بازارهاي مشابه شکست خورده است!

 

اغلب اوقات يک نوشيدني در ايالات متحده فروش خوبي دارد اما در يک کشور اروپايي مانند فرانسه يا بريتانيا به فروش نمي رسد.

 

بسياري از مردم فکر مي کنند که اگر در يک بازار موفق شوند، به اين معني است که محصول در بازارهاي بعدي نيز بسيار موفق خواهد بود. اما در واقع اين يکي از اشتباهات کارآفرينان است.

 

اشتباه دوم | راه اندازي يک کسب و کار با شرکاي زيادي

https://knowyourmeme.com/users/fanphdac

 

https://www.goodreads.com/user/show/148260785-fanphdac

 

https://p-tweets.com/fanphdac

 

 

زماني که مي‌خواستم کسب‌وکار خودم را شروع کنم، براي شروع هيجان‌زده بودم و اين باعث شد آن را به افراد زيادي بدهم. اما بعداً متوجه شدم که اين يکي از بزرگترين اشتباهات من بود ...

 

به نظر من، کارآفرينان به جاي يک استارت آپ بزرگ و بحث برانگيز، بايد آرام آرام شروع کنند و در صورت نياز به شريک، از تعداد کمي شروع کنند. علاوه بر اين، بهتر است هر يک از شرکا مهارت هاي متفاوت و ارزشمندي داشته باشند که به نفع کسب و کار باشد.

https://www.librarything.com/profile/nashrpn

 

https://atbox.io/9292793865188#!

 

https://pinshape.com/users/1834221-nashrpn#designs-tab-open

 

 

 

 

اشتباه سوم | منتظر شروع!

 

فکر مي‌کنم انتظار طولاني براي شروع و راه‌اندازي يک کسب‌وکار اشتباه بزرگي است که مرتکب شدم. به نظر من براي شروع نبايد تعلل کرد، بلکه بايد در کار غوطه ور شد و به مرور پيشرفت کرد.

https://www.demilked.com/author/nashrpn/

 

https://www.totalwind.net/foro/memberlist.php?mode=viewprofile&u=25355

 

 

 

اشتباه چهارم | کاهش ارزش محصول

 

من فکر مي کنم اگر شرکت شما يک استارت آپ است، خوب نيست که بخواهيد يک محصول کم کيفيت و کم ارزش را وارد بازار کنيد. شما محصولات عالي مي سازيد و مطمئن مي شويد که مخاطبان شما ارزش آن را مي دانند.

 

البته در اين راه نبايد کاملاً اسير خود شويد و بخواهيد محصول هر چيزي را به بازار عرضه کنيد.

https://gaiauniversity.org/members/fanphdac/profile/

 

https://data.world/fanphdac

 

https://www.mothering.com/members/fanphdac.464179/#about

 

 

 

 

 

اشتباه پنجم | براي خرج کردن بيشتر يا کمتر

 

دو طرز فکر مهم در ميان کارآفرينان موفق وجود دارد:

 

در خرج کردن پول نقد وسواس داشته باشيد،

https://www.bbuzzart.com/profile/428181

 

https://www.anime-planet.com/users/eleaparss

 

https://onedio.com/profil/eleaparss/

 

https://my.archdaily.com/us/@myxise

 

https://www.hackathon.io/users/260091

 

 

از سرمايه گذاري روي مردم و شرايط مناسب براي ترس.

 

نکته مهم اين است که هر دوي اين ذهنيت ها مي توانند در تصاويري که افراط مي کنند منجر به شکست کسب و کار شما شود! يک کارآفرين موفق مي داند که در تجارت نبايد بدون حساب خرج کرد و نبايد از خرج کردن در مواقع ضروري ترسيد.

 

همين الان به کسب و کار خود نگاهي بيندازيد و ببينيد کجا اين همه هزينه کرده ايد. همچنين ببينيد پس انداز شما به کجا منجر به عقب ماندگي کسب و کار شده است.

https://topsitenet.com/profile/nashrpn/738782/

 

https://www.intensedebate.com/people/nashrpn

 

 

اشتباه ششم | همکاري با شرکت هاي غيرمتعهد

 

کسب و کارها، پس از اندکي رشد، براي رشد و موفقيت در کار با شرکت ها و افراد ديگر آنجا هستند. به عنوان مثال، کار با يک شرکت طراحي سايت، سئو، حمل و نقل و غيره.

 

در اين ميان، کار با شرکت هاي غيرمتعهد تأثير مخربي بر تجارت دارد. نکته مهم اين است که يک قرارداد حقوقي صرف نمي تواند باعث شکايت شما شود. بنابراين قبل از شروع کار حتما بايد نمونه هايي از کار در مجموعه تحقيقاتي را مرور کرده و حتي مشتريان قبلي را ارزيابي کنم.

 

https://www.longisland.com/profile/nashrpn

 

https://www.theoutbound.com/nashrpn

 

 

اشتباه هفتم | بي توجهي به بازاريابي

 

اشتباه ديگري که کارآفرينان مرتکب مي شوند اين است که يک محصول خوب مي سازند، خودشان آن را مي فروشند!

 

اگر خودش را به اين محصول خوب بفروشد، شرکت هاي بزرگي مثل تويوتا، bmw و شرکت هاي ديگر محصولات ارزشمند خود را نمي فروشند!

 

شما بايد محصول را بشناسيد، هر چه که باشد، نياز به بازاريابي دارد. اين بازار ممکن است شامل بازار محيطي، بازار آنلاين، سئو، بازاريابي محتوا و ... باشد.

https://www.hackathon.io/users/260142

 

https://onedio.com/profil/eleaparss/

 

https://my.archdaily.com/us/@myxise

 

https://www.hackathon.io/users/260091

 

 

اشتباه هشتم | تيم نسازيد

 

هر صاحب کسب و کاري فکر مي کند که هيچکس نمي تواند مانند خودش کارهايي انجام دهد و براي او متاسف باشد. خوب، او گفت من مي توانم درست فکر کنم. اما اگر در دراز مدت کمي به آن نگاه کنيد، متوجه خواهيد شد که مي تواند شما را به عنوان کسب و کارتان فرسوده کند.

 

علاوه بر اين، تيم نساختن باعث مي شود خيلي چيزها عقب بيفتند و به جاي موفقيت، در نهايت شکست بخوريد. بنابراين، ins

جاده...
ما را در سایت جاده دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : kavoosifar example4 بازدید : 169 تاريخ : چهارشنبه 31 فروردين 1401 ساعت: 1:37

پيج اينستاگرام ماکان آريا پارسا

پيشنهاد ما

در سال هاي اخير، بسياري از کارآفرينان در سراسر جهان به موفقيت هاي چشمگيري دست يافته اند. بسياري از صاحبان مشاغل معتقدند که هيچ دستورالعمل مشخصي براي موفقيت وجود ندارد. اما بسياري از کارآفرينان موفق مشترکاتي دارند که به رشد شرکت ها و کسب و کارشان کمک کرده است. به طور کلي عوامل خاصي در موفقيت کارآفرينان نقش داشته است. در اين مقاله ضمن آشنايي با برخي از عوامل اصلي موفقيت کارآفرينان مطرح دنيا، متوجه خواهيد شد که ماکان آريا پارسا کيست و چگونه توانسته به برترين کارآفرين ايراني تبديل شود. قبل از معرفي ماکان آريا پارسا با ? عامل اصلي کارآفرينان موفق آشنا شويد

 

با توجه به پيشرفت سريع فناوري و روش‌هاي ارتباطي، کارآفريني در دهه گذشته به روشي محبوب براي بقا تبديل شده است. عوامل خاصي در موفقيت يک کارآفرين نقش دارند که در زير به آنها اشاره مي شود.

 

خلاقيت و نوآوري

 

طبق مقاله اي با عنوان "کارآفرينان موفق" توسط جوديت ال گليک اسميت در سال 2000، يکي از عوامل کليدي در موفقيت کارآفرينان اين است که اين افراد توانايي ارائه يک مفهوم و ايده جديد و اجراي موثر آن را دارند. . داشتن يک ايده جديد و پرورش آن يکي از عوامل موفقيت کارآفريني است و همين امر کارآفرينان عادي را از کارآفرينان متمايز مي کند.

.

 

مديريت ريسک

 

مديريت ريسک فرآيند شناسايي، تجزيه و تحليل و پاسخ به عوامل ريسکي است که ممکن است در طول عمر پروژه رخ دهد. اگر مديريت ريسک به درستي انجام شود، مي تواند با کنترل رويدادهاي آتي از خطرات احتمالي جلوگيري کند. شروع يک کسب و کار جديد به نوبه خود خطراتي را به همراه دارد. به خصوص اگر شغل و حقوق ثابتي داشته باشيد و آن را به طور کامل رها کنيد تا يک کسب و کار جديد راه اندازي کنيد.

 

با اين حال، کارآفرينان موفق مي دانند که چگونه با انتخاب و تصميم گيري دقيق، ريسک را به حداقل برسانند. شما مي توانيد با انجام تحقيقات گسترده و ارزيابي مزايا و معايب گزينه هاي متعدد، ريسک خود را به حداقل برسانيد.

اشتياق و باور

 

راه اندازي يک کسب و کار شخصي به شجاعت زيادي نياز دارد. بنابراين براي موفقيت در شغل خود به اعتماد و اطمينان کامل نياز داريد

 

برنامه ريزي

 

به گفته CareerChoiceGuide.com، برنامه ريزي ناکارآمد دليل اصلي شکست بسياري از کارآفرينان است. داشتن يک طرح کسب و کار هوشمند و جامع مي تواند به کارآفرين کمک کند تا موانع بالقوه را پيش بيني کند و راه هايي را براي غلبه بر آنها در هنگام وقوع ايجاد کند. قطعا يک کارآفرين موفق اگر برنامه ريزي درستي نداشته باشد، نمي تواند در زمينه کاري خود موفق باشد.

تلاش و پشتکار

 

رشد و شکوفايي يک کسب و کار به زمان زيادي نياز دارد. به خصوص اگر ايده يک تجارت ناب و جديد باشد. عامل مهم ديگر در موفقيت کارآفريني، پشتکار و تلاش خستگي ناپذير در مواجهه با شرايط سخت و پيچيده است. به عنوان مثال، يک بازارياب محصول جديد براي اينکه بتواند محصول خود را به مشتريان هدف خود برساند، بايد بتواند با تماس هاي مکرر، تعدادي از مشتريان بالقوه را به مشتريان عادي تبديل کند. اين پشتکار، پيگيري و تلاش مداوم است که مي تواند يک تجارت را توسعه دهد و يک کارآفرين را از معمولي به عالي برساند. بسياري از کارآفرينان به نبوغ بسنده مي کنند، اما کارآفرينان موفق کساني هستند که در عين داشتن يک ايده جديد در عمل و اجراي آن تلاش و پشتکار مي کنند.

https://www.instagram.com/dr.macanariaparsa/

 

جاده...
ما را در سایت جاده دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : kavoosifar example4 بازدید : 147 تاريخ : يکشنبه 21 فروردين 1401 ساعت: 18:03

آيا ايمپلنت دندان باعث سرطان مي شود؟

ايمپلنت دندان به عنوان بهترين روش براي جايگزيني دندان شناخته مي شود و اين درمان داراي بيشترين طول عمر و استحکام در بين ساير درمان هاي بي دنداني مي باشد. در اين درمان پايه اي کاملا سازگار با بدن از جنس تيتانيوم در درون فک قرار داده مي شود و اين پايه به استخوان فک جوش مي خورد. حال ممکن است برخي شايعاتي در مورد ايمپلنت شنيده باشيد و براي شما سوال شده باشد که آيا ايمپلنت دندان باعث سرطان مي شود؟

آيا ايمپلنت دندان باعث سرطان مي شود؟

خير. اگر شک و ترديدي در مورد سرطانزا بودن ايمپلنت داريد بايد بگوييم که اصلا نيازي به نگراني وجود ندارد. طبق مطالعات انجام شده ايمپلنت و کارسينوماي دهان هيچگونه رابطه اي با يک ديگر ندارند و طبق مطالعات انجام شده در آمريکا درصد اين احتمال ?.????? اعلام شده است و از آنجايي که درصد اين اتفاق کمتر از حتي يک دهم درصد است ، اصلا احتياجي به نگراني وجود ندارد. براي کسب اطلاعات کامل درباره ايمپلنت و قيمت انواع برند هاي ايمپلنت مي توانيد به لينک زير مراجعه فرماييد.

قيمت ايمپلنت دندان

سرطان و ايمپلنت

به طور کلي قبل از انجام ايمپلنت دندان معاينات لازم ، بررسي عکس ها و سوابق پزشکي انجام مي شود و تمامي موارد عوارض احتمالي بررسي  مي شود و گزارش مي شود. گرچه احتمال اين موضوع بسيار پايين مي باشد اما به طور کلي در صورت سابقه احتمالي ضروري است که پزشک خود را در جريان بگذاريد. عوامل مهمي که در اين مورد بايد در نظر گرفته شود مصرف الکل و سيگار ، ژنتيک و سوابق است و اين موارد عوامل موثر و مهم در سرطان هاي دهاني است.

کارسينوماي دهان چيست ؟

کارسينوماي دهان به سرطان دهان در ناحيه هاي  زبان ، لثه ، کام سخت و کف دهان  ايجاد شود گفته ميشود و به آن oral cancer  گفته مي شود. به طور کلي اين نوع سرطان در افراد 40 سال به بالا ايجاد مي شود اما امروز در بين جوانان به علت استفاده از سيگار و تنباکو بالاتر رفته است.

مهم ترين عامل در کارسينوماي دهان مصرف بيش از اندازه الکل و دخانيات مي باشد که بيش از ?? درصد از اين نوع سرطان به اين مورد مربوط مي شود. در ? درصد ديگر در کارسينوماي دهان عوامل ديگري همچون ژنتيک ، روش نادرست زندگي ،  عفونت و مشکلات دهان و دنداني مي باشد.

آيا سرطان مي توانيد از عوارض و خطرات ايمپلنت باشد ؟

طبق گفته هاي بالا اين مورد به طور کلي رد مي شود و ايمپلنت هاي دنداني خطري ايجاد نخواهند کرد. ايمپلنت هاي دنداني ساختار بسيار شبيهي به دندان هاي طبيعي دارند. در انجام ايمپلنت دنداني پايه هايي کاملا سازگار با بدن در درون استخوان فک قرار داده مي شوند و نقش ريشه دندان را ايفا مي کنند. اين پايه ها مانند ريشه دندان هاي طبيعي به استخوان فک جوش مي خورند.

پروتز يا روکش ايمپلنت نيز مانند تاج دندان مي باشند و بر روي پايه ايمپلنت به وسيله رابطي به نام اباتمنت قرار داده مي شود و ظاهري طبيعي نيز دارند.

براي به حداقلي رساندن اين ريسک چه مراقبت هايي ميتوان انجام داد ؟

عدم مصرف دخانيات و الکل بعد از انجام جراحي ايمپلنت

به طور کلي قطع مصرف الکل و دخانيات براي سلامتي شما مفيد است اما به طور کلي بعد از انجام جراحي ايمپلنت براي کاهش ريسک عفونت و شکست ايمپلنت بهتر است مصرف دخانيات و الکل را بعد از جراحي ايمپلنت تا دو هفته به طور کامل قطع کنيد و حتما اين موضوع را با پزشک خود در ميان بگذاريد.

انتخاب يک متخصص ايمپلنت خوب

متخصص ايمپلنت خوب در موفقيت ايمپلنت و کاهش عوارض احتمالي ايمپلنت مهم ترين نقش را ايفا مي کند. متخصص ايمپلنت ابتدا بايد تمامي سوابق پزشکي شما به خوبي بررسي کند و تمامي ريسک هاي با انجام درمان صحيح و موفق کاهش دهد و بهترين ايمپلنت در جهان را به شما معرفي کند.

رعايت کامل بهداشت دهان و دندان

رعايت بهداشت دهان و دندان حتي براي نگهداري از دندان هاي طبيعي و ايمپلنت ضروري است و همچنين براي کاهش ريسک عفونت و سرطان کاملا مهم و موثر است. همچنين بعد از جراحي ، آب نمک بعد از ايمپلنت نيز توصيه مي شود.

خطرات ايمپلنت دندان

ايمپلنت دندان يکي از درمان هاي بي دنداني مي باشد که طبق صحبت هايي که گفته شد ، تاکنون هنوز هيچ مدرک عملي در مورد اثبات سرطان زا بودن ايمپلنت ارائه نشده است و اين مطلب دروغ است. اما ايمپلنت دندان مانند هر درمان ديگري اگر درست انجام نشود ممکن است عوارضي داشته باشد.

بهترين راه براي کاهش تمامي عوارض ايمپلنت ، استفاده از برندهاي ايمپلنت با کيفيت و مراجعه به پيش يک متخصص ايمپلنت با تجربه است. اگر موارد بالا را در درمان ايمپلنت خود مدنظر قرار داده باشيد ، عوارض ايمپلنت شما به صفر نزديک مي شود.

شکست درمان ايمپلنت ( عفونت )

ايمپلنت هاي دنداني امروزه بيش از ?? درصد موفقيت درماني دارند و در عده نادري ممکن است شکست درمان ايمپلنت اتفاق بيفتد. علت ايمپلنت شکست مي تواند عدم استخوان کافي ، ديابت و مشکلات استخواني باشد که دندانپزشک حتما قبل از انجام درمان اين نکات را بررسي و به شما اعلام مي کند. اما در موارد نادري ايمپلنت هاي دنداني ممکن است عفونت کنند و شما مجبور به درآوردن پايه داشته باشيد.

بروز حساسيت

اين اتفاق بسيار نادر است اما ممکن است در برخي از افراد ايجاد حساسيت با فلز تيتانيوم ايجاد شود. در اين موارد به پيش پزشک مراجعه مي کنيد و راهکار يا دستورالعمل لازم را خدمت شما اعلام مي کند.

ايمپلنت دندان خوبه يا نه ؟

همانطور که گفته شد هيچ ارتباطي بين ايمپلنت و سرطان وجود ندارد و امروز موفقيت ايمپلنت هاي دنداني بالاي ?? درصد مي باشد. به طور کلي ايمپلنت دندان به نسبت ساير درمان هاي بي دنداني داراي مزاياي بسيار زيادي اعم از طول عمر بالا ، استحکام و …… است و اين درمان به دندان هاي جانبي شما نيز مانند بريج تغيير يا تراش وارد نخواهد کرد. همچنين ايمپلنت هاي دنداني از تحليل لثه و استخوان جلوگيري مي کنند.

هزينه ايمپلنت به نسبت قيمت بريج دندان بيشتر است اما به نسبت طول عمر و تمام مزاياي که دارد ، اين درمان کاملا ارزشش را دارد و اگر شما از برندهاي ايمپلنت با کيفيت استفاده و به پيش يک دکتر متخصص ايمپلنت حرفه اي مراجعه کنيد ، امکان ايجاد عوارض به صفر در نزديک مي شود.

جاده...
ما را در سایت جاده دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : kavoosifar example4 بازدید : 202 تاريخ : پنجشنبه 18 فروردين 1401 ساعت: 19:08

 

بيوگرافي جايگاه ماکان آريا پارسا در کلامش و چند راز موفقيت

 

دانستن اينکه چگونه افراد موفق و کارآفرينان بزرگ با بحران هاي زندگي کنار مي آيند و چگونه در حرفه خود پيشرفت مي کنند مفيد خواهد بود.

آنها مي گويند هيچ ميانبري براي موفقيت وجود ندارد. اما راه رسيدن به خواسته ها، آرزوها و روياها را مي توان کوتاه و تسهيل کرد. چگونه داشتن سبک و الهام از زندگينامه افراد بزرگ و موفق. بيوگرافي افراد موفق پر از درس است. افرادي که زندگي نامه خود را مي نويسند معمولاً داستاني براي گفتن دارند که نشان دهنده سختي و رنجي است که در زندگي خود متحمل شده اند.

 

دانستن اينکه چگونه افراد موفق و کارآفرينان بزرگ با بحران هاي زندگي کنار مي آيند و چگونه در حرفه خود پيشرفت مي کنند مفيد خواهد بود.

اکنون که تخصص خاصي را به عنوان حرفه خود داريد، مي توانيد رزومه متخصصان رشته خود را مطالعه کنيد، ببينيد چگونه پيشرفت مي کنند و از اين «الگو» درس بگيريد.

 

به ياد داشته باشيد که هر کسي در زندگي خود اهدافي دارد. اگر بتوانيد افرادي را پيدا کنيد که اهدافشان در زندگي با اهداف شما مطابقت دارد، مي توانيد ببينيد که آيا حرکت به سمت آن اهداف زندگي شما را بهبود مي بخشد يا خير.

سختي ديروز کارآفرين امروز است...!

 

ماکان آريا پارسا

 در اين مقاله مي خواهم رازهاي کوتاهي از زندگي شخصي و حرفه اي خود را به شما بگويم. از آنجايي که ممکن است با دانستن اين نکات بتوانيد مثال بزنيد، مي بينيد که کارآفرينان هم مشکلي نداشته اند و اگر همين مسير را دنبال کنيد مي توانيد به موفقيت هاي بزرگي دست پيدا کنيد.

 

راز اول: روياها و آرزوهايي که از بچگي همراهم بودند...!

 

من در يک خانواده ثروتمند متولد نشدم. خانواده من خيلي معمولي بودند. پدرم در ارتش خدمت مي کرد و مادرم معلم بود. ما استاندارد زندگي متوسطي داشتيم. اما مي‌خواستم کارهاي بزرگ‌تري انجام دهم و به فردي تأثيرگذار تبديل شوم.

 

اين اولين معضل زندگي من بود.

 

يک انسان معمولي بودن يا اينکه بتوانيد تاثير بيشتري در اين دنيا داشته باشيد.

 

در واقع، يکي از باورهايي که هميشه داشته ام اين بوده است:

 

"من يا عالي هستم، يا هيچ نيستم"!

 

بيوگرافي جايگاه آريا پارسا در کلامش و چند راز موفقيت

 

اين شروع يک فلسفه وجودي براي من بود. سعي کردم ابتدا تجربه کسب کنم و چندين شغل مختلف را امتحان کنم.

 

از دوران نوجواني در حين تحصيل هم کار مي کردم.

 

راز دوم: مشاغل متفاوت و متفاوتي که زندگي کردم...

 

از کار ساختماني گرفته تا فروش کتاب و از تدريس تا فروش در شرکت هاي مختلف، کارهاي مختلفي را تجربه کردم و کم کم به مرحله بلوغ نسبي رسيدم.

 

در دوران تحصيل، تدريس را که هميشه به آن علاقه داشتم، به صورت نيمه وقت دنبال مي کردم و علاوه بر شهريه دانشگاه، هزينه هاي روزانه ام را نيز تامين مي کردم.

 

اما ايده هاي بزرگ هميشه در ذهنم بود.. راضي به چنين زندگي اي نبودم. اگرچه درآمدم مناسب بود، اما چيزي که هميشه ذهنم را آزار مي داد اين بود:

 

"شما بايد کارهاي بزرگتر انجام دهيد...!" "شما ماموريت مهم تري در زندگي داريد!"

 

راز سوم: يک نقطه عطف بزرگ در زندگي دانشجويي...!

 

يک روز در محوطه دانشگاه، مردي را ديدم که به دنبال آدرس انجمن مهندسي صنايع بود. صحبت کرديم ديدم مي خواهد براي دانش آموزان کلاس بگذارد. او به دنبال کسي بود که بتواند کلاس هايش را پر کند. به او پيشنهاد دادم که اگر بتوانم برايش تبليغ کنم و دانشجو جذب کنم، درصدي از درآمدش را بگيرم. او قبول مي کند. با تبليغاتي که بين کلاس هايم مي گذاشتم ظرفيت کلاسش را در فواصل زماني کوتاه پر مي کردم.

 

من از قدرت متقاعدسازي و فروش خود شگفت زده شدم!

 

من هم بعد از اين اتفاق اعتماد به نفس بالايي پيدا کردم و متوجه شدم که مهارت و استعداد خوبي در فروش، ترغيب ديگران و بازاريابي دارم!

 

من از فرصتي که او در خانه داشت استفاده کردم و اتفاقاً در طول همکاري طولاني مدتم با اين شخص آنقدر پول خوبي به دست آوردم که در طول چند ماه به اندازه "بدون سوناتا" پول جمع کردم. رقمي نزديک به 36 ميليون تومان سال پيش...

 

انگيزه کارآفريني در من شکل گرفت و ديگر به کارمند بودن فکر نمي کردم!

 

راز چهارم: وقتي شکستگي ها جلوي چشمم سبز مي شوند...

 

اگر بخواهم يک راز بزرگ براي يک زندگي موفق را به شما بگويم، اين است:

 

"شکست نه تنها انسان هاي بزرگ را متوقف مي کند، بلکه به آنها انگيزه مي دهد و آنها را به موفقيت مي رساند. اگر و فقط اگر ياد بگيرند فرصت ها را در ميان بحران ها تشخيص دهند...!

 

بيوگرافي آريا پارسا در کلامش و چند راز موفقيت

 

شما يک سازمان را پس از نقطه اوج قبلي اجاره کرده ايد. ده ها استاد و صدها دانشجو در مؤسسه من تحصيل مي کردند. اما ناگهان به دلايل مختلف موسسه ام تعطيل شد و اين اولين شکست بزرگ زندگي من بود. اگر در آن زمان نااميد شده بودم، به موقعيت فعلي خود نمي رسيدم. اما من بلافاصله به دنبال جايگزيني گشتم. من با يک موسسه آموزشي بزرگ مذاکره کردم و به آنها پيشنهاد دادم که دپارتمان آموزشي خودم را تشکيل دهند و او پذيرفته شد. خيلي زود با سيستمي که راه اندازي کردم، خوشبختانه سبک زندگي و کارم شکل گرفت و درآمد بالايي کسب کردم.

 

راز پنجم: شکست بعدي و اين بار پرش سکو...!

 

شکست بعدي من زماني بود که شرکت از تمديد قرارداد خودداري کرد. اين بار با خودم گفتم براي اينکه اين مشکل پيش نيايد من سازمان خودم هستم.

جاده...
ما را در سایت جاده دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : kavoosifar example4 بازدید : 197 تاريخ : دوشنبه 15 فروردين 1401 ساعت: 4:37

 

s5_mp4y.jpg


امروزه زندگي انسان ها با تکنولوژي در هم آميخته شده به طوري که کمتر کسي شيوه استفاده از تلفن همراه و کامپيوتر را نمي‌داند به همين دليل استفاده از محصولات الکترونيکي به يکي از نياز ها ما تبديل شده است.

 اما همانطور که ميدانيد هر ابزار الکترونيکي روزي خراب مي‌شود و يا نياز به تعميرات و خدمات کامپيوتري يا موبايلي دارد. در چنين مواقعي بهترين کار اين است که با يک مرکز پشتيباني کامپيوتري شبانه روزي در ارتباط باشيد که در هر ساعت از شبانه روز کارشناسان فعال در حوزه هاي مختلف داشته و ميتوانيد مشکل ديوايس شما را رفع کند.

اما در صورتي که بر روي دستگاه خود اطلاعات محرمانه از شرکت يا خصوصي از خود داشته باشيد آيا ميتوانيد ديوايس خود را براي تعمير به دست هر خدمات کامپيوتري آنلاين بسپاريد؟

آيا ميتوانيد براي تعمير کامپيوتر و لپ تاپ خود آن را در اختيار خدمات کامپيوتري غير مجاز قرار دهيد؟

پرسش هاي که در بالا به آن پرداخته شد، بخشي از سوالاتي که ممکن است به ذهن هر فردي، زماني که با ارور با خطا در کامپيوتر روبرو شده است، پيش آمده باشد. براي پاسخ به اين سوالات بهتر است ابتدا بيشتر با خدمات کامپيوتري آشنا شويم و بررسي کنيم که يک خدمات رايانه اي خوب شامل چه ويژگي هاي ميشود.

 

پشيتباني کامپيوتر 24 ساعته

اولين سوالي که ممکن است هر فردي زماني که با خدمات کامپيوتري تلفني و آنلاين روبرو ميشود اين است که پشتيبان کامپيوتر چيست و چه ويژگي هاي دارد؟

مرکز پشتيباني کامپيوتري همانطور که از اسم آن مشخص است به معناي سازماني است که ميتواند علاوه بر راه اندازي کامپيوتر زماني که ديوايسي با مشکل روبرو شود، به سرعت به رفع مشکل آن اقدام ميکنند.

اکنون فردي که به عنوان پشتيبان کامپيوتر شناسايي ميشود به اين معنا است که فرايند عيب يابي و رفع مشکل کامپيوتر و تلفن همراه مسلط بوده و مي‌تواند در کمترين زمان ممکن مشکل هر ديوايس را رفع کنند.

همچنين فعاليت پشتيباني کامپيوتر شامل، رفع مشکلات نرم افزاري و سخت افزاري کامپيوتر  و تلفن همراه ميشود به طوري که فرد بتواند در کمترين زمان ممکن ايراد را شناسايي کرده و به رفع آن اقدام کند.

خوشبختانه شرکت رايانه کمک با دارا بودن کارشناسان متخصص در حوزه پشتيباني کامپيوتري به راحتي مي‌توانند مشکلات و ايرادات کامپيوتري و تلفن همراه را در کمترين زمان ممکن شناسايي کرده و رفع کنند.

بنابراين براي دريافت خدمات غير حضوري عيب يابي و تعمير کامپيوتر و موبايل با شرکت رايانه کمک در ارتباط باشيد.

 

1 . پشتيباني کامپيوتر تلفني

رايانه کمک يک شرکت پشتيباني و خدمات کامپيوتري تلفني است و اين امکان را به کاربران ميدهد تا از راه دور به رفع مشکلات کامپيوتري خود اقدام کنند. با اين کار کاربران زماني که با هر گونه مشکل سخت افزاري و نرم افزاري در کامپيوتر يا تلفن همراه خود روبرو مي‌شوند، ميتوانند تنها از طريق يک تماس تلفني به راحتي با کارشناسان رايانه کمک در ارتباط بوده و مشکلات خود را از طريق تلفن رفع کنند.

کارشناسان فعال در رايانه کمک با تمام ايرادات و خطاهاي کامپيوتري و موبايلي آشنا هستند و مي‌توانند فرايند عيب يابي مشکل دستگاه شما را انجام داده و به رفع آن بپردازيم.از همين جهت کارشناسان رايانه کمک توانسته است در اين 10 سال بودن در عرصه پشتيباني و مشاوره رايانه، پاسخگوي مشکلات کامپيوتري بيش از ميليون ها کاربر درون کشور به صورت شبانه روزي باشند.

براي ارتباط با متخصص هاي فني رايانه کمک کافي است از طريق شماره هاي 9099071540 يا 0217129 با کارشناسان رايانه کمک در ارتباط بوده و مشاوره تلفني و اينترنتي دريافت کنيد.

البته توجه داشته باشيد که تنها حوزه فعاليت کارشناسان رايانه کمک محدود به کامپيوتري و تلفن همراه نبوده و رايانه کمک در زمينه هاي رفع مشکل شبکه، پرينتر، مک، آيفون، بازي ويديويي و... کارشناسان متخصص به خود را دارد و به صورت کامل حوزه تکنولوژي را پوشش ميدهد.

 

2 . رايانه کمک رايگان

روش ديگر که ميتوانيد از خدمات غير حضوري رايانه کمک، براي رفع مشکلات کامپيورتري خود بهره مند شويد استفاده از مشاوره رايگان در سايت اصلي رايانه کمک است.

در برخي شرايط ممکن است کاربران به تلفن ثابت و همراه دسترسي نداشته باشند  دقيقا در همين زمان با ارور کامپيوتري يا تلفن همراه روبرو شده باشند.خوشبختانه تيم کارشناسان رايانه کمک فکر اين شرايط کاربران هم بوده و در سايت اصلي رايانه کمک بخشي به نام پرسش و پاسخ رايگان مشکلات کامپيوتري و تلفن همراه راه اندازي کرده است تا کاربران فقط از طريق اينترنت با کارشناسان متخصص کامپيوتري در ارتباط باشند و بتوانند مشکلات ديوايس خود را از طريق اينترنت رفع کنند.

بخش مشاوره رايگان رايانه کمک به صورت آنلاين بوده و تمام کارشناسان رايانه کمک به آن دسترسي دارند در صورتي که يکي از کاربران عزيز ما با مشکل روبرو شده باشد ميتواند سوال يا مشکل کامپيوتري يا تلفن همراه خود را در اين بخش به صورت کامل بنويسد. پس از آن کارشناس متخصص به همان حوزه مشکل شما را بررسي کرده و در قالب يک پيام متني راه حل را براي شما ارسال ميکند.

با اين روش به راحتي ميتوانيد از پشتيباني کامپيوتري آنلاين رايانه کمک بهره مند شويد. براي اينکار تنها کافي است وارد صفحه خدمات کامپيوتر رايگان رايانه کمک شويد و براي مشاوره کامپيوتر رايگان در بخش نظرات مشکل يا سوال خود را مطرح کنيد.

 

 

 

3 . رايانه کمک آنلاين تلگرام

و در آخر يکي ديگر از راه هاي ارتباطي با کارشناسان رايانه کمک ميتوان به گروه تلگرامي رايانه کمک اشاره کرد که براي رفع ايراد و مشکلات کامپيوتري و تلفن همراه کاربران بسياري به آن رجوع ميکنند. شرکت رايانه کمک براي ارائه خدمات بهتر گروه تلگرامي با آي دي (https://t.me/rk7129) راه اندازي کرده که کاربران که به شبکه هاي اجتماعي دسترسي دارند از طريق تلگرام به کارشناسان رايانه کمک در ارتباط بوده  مشاوره رايگان کامپيوتري دريافت کنند.

در گروه پرسش و پاسخ رايگان کامپيوتري رايانه کمک تمامي کارشناسان رايانه کمک با ID متفاوت حاضر هستند و در صورتي که فردي نياز به پشتيباني کامپيوتري نياز داشته باشد تنها کافي است مشکل خود را در گروه مورد نظر مطرح نمايد. پس از آن کارشناس متخصص به حوزه مشکل مطرح شده بررسي کرده و فرايند رفع ايراد را به کاربران توضيح مي‌دهد.

به همين دليل براي رفع مشکل کامپيوتر، تلفن همراه، شبکه، پرينتر و... ميتوانيد وارد گروه آنلاين تلگرام رايانه کمک شده و پشتيباني رايانه اي رايگان دريافت کنيد.

 

جمع بندي

و در آخر ممنونم که تا پايان اين مطلب همراه ما بوديد در اين مقاله قصد داشتيم تمام خدمات پشتيبان کامپيوتري آنلاين و حضوري رايانه کمک را به صورت تک به تک نام برده و به شرح آنها بپردازيم.

با اين کار شرايط دريافت خدمات کامپيوتري رايکان و غير رايگان هر بخش به صورت کامل بررسي شده است تا کاربران متناسب به شرايط خود بتوانند با اورژانس کامپيوتري رايانه کمک در ارتباط باشيد.

بنابراين اگر با هر گونه مشکل يا سوال خاصي در زمينه (کامپيوتر، لپ تاپ، مک بوک، پرينتر، شبکه، مودم، تلفن همراه و...) روبرو شده ايد، با خونسردي کامل از طريق يکي از روش هاي گفته شده با کارشناسان متخصص کامپيوتري رايانه کمک در ارتباط باشيد

71398.irمنبع :

جاده...
ما را در سایت جاده دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : kavoosifar example4 بازدید : 149 تاريخ : يکشنبه 14 فروردين 1401 ساعت: 2:11

اخبار ترون

 

پس از ظهور بيت کوين به عنوان اولين ارز ديجيتال، شرکت ها و مجموعه هاي مختلف به فکر توسعه ارزهاي ديجيتال افتادند. ترون يکي از مجموعه هاي موفق در توليد ارزهاي ديجيتال است که شبکه اي قدرتمند را ايجاد مي کند که کاربردهاي بسيار فعالي در زمينه ارزهاي ديجيتال دارد.

 

دنياي ارزهاي ديجيتال پيچيدگي هاي زيادي دارد. معاملات روزانه تنها بخش کوچکي از دنياي بلاک چين و ارزهاي ديجيتال است. بسياري از شرکت‌ها در تلاش هستند تا نرم‌افزار غيرمتمرکز را براي ارائه خدمات به افرادي که از بلاک چين استفاده مي‌کنند، ارائه دهند. اين نرم افزارها براي توسعه به پلتفرم بلاک چين نياز دارند. پلتفرمي که قراردادهاي هوشمند را پشتيباني و اجرا مي کند.

 

اتريوم به عنوان اولين بلاک چين با توانايي اجراي قراردادهاي تحول هوشمند در دنياي ارزهاي ديجيتال ظهور کرد، اما اين پايان کار نبود. پس از مدتي کارمزدهاي شبکه بسيار بالا رفت و با توجه به رفتن توسعه دهندگان به شبکه اتريوم، پردازش تراکنش ها و اجراي قراردادهاي هوشمند با کندي پيش مي رفت. در نتيجه نياز به شبکه و بلاک چين جديد با قابليت هاي اتريوم و هزينه کمتر احساس مي شود.

 

ظهور ترون آغاز تحولي براي کاربردهاي غيرمتمرکز بود. بلاک چين پلتفرم هاي بلاک چين اتريوم را در اختيار کاربران قرار مي دهد، اما با قيمت پايين تر و سريع تر. سازگاري بسيار بالايي با شبکه اتريوم دارد. يکي ديگر از ويژگي هاي اين شبکه ارائه توکن هاي تتر براي کاهش هزينه هاي انتقال اين ارزهاي ديجيتال است. دخمه هاي بومي اين بلوک چيني نيز طي دو سال گذشته توسعه زيادي يافته اند.

 

اخبار ترون : همه اين پيشرفت ها و قابليت هاي شگفت انگيز توجه بسياري از مخاطبان ارزهاي ديجيتال را به ترون جلب کرده است. اکنون اين ارزهاي ديجيتال در حال تبديل شدن به يکي از مهم ترين شبکه هاي دنياي بلاک چين هستند.

 

در اين مقاله نحوه پيدايش اين ارزهاي ديجيتال، آخرين تحولات و رويدادها را بررسي خواهيم کرد تا بتوانيد از اين نوآوري کاربردي و مقرون به صرفه مهمتر باشيد.

ترون چيست؟

ترون

 

ترون به يکي از جاه طلبانه ترين پروژه هاي ارز ديجيتال تبديل مي شود. هدف اين مجموعه ايجاد يک اينترنت واقعي و بستري براي توليد و انتقال ديجيتال است. تيم ترون مدعي است که از قابليت شبکه بسيار بالايي برخوردار است و از اجراي قراردادهاي هوشمند نيز پشتيباني مي کند. به همين دليل بستر بسيار مناسبي براي يک برنامه غيرمتمرکز خواهد بود. براي پياده سازي اجرا و مديريت هوشمند امور شبکه، تيم توسعه ترون تا به امروز دو استاندارد trc20 و trc10 را معرفي کرده است که به بررسي ريشه ها و تفاوت هاي اين دو استاندارد مي پردازد.

ارز ديجيتال ترون

 

توکن ترون با نام اختصاري TRX به بازار عرضه مي شود. اين توکن در ابتدا در شبکه اتريوم توسعه يافت و در روزهاي اول سرمايه گذاري پيشنهادي 70 ميليون دلار جمع آوري کرد. در سال 2017 اين رقم يک رکورد بود، اما طولي نکشيد که قيمت ترون رشد خيره کننده اي را ثبت کرد.

 

طبق برنامه، تيم توسعه Throne يک سال پس از معرفي توکن بلاک ترون آماده استفاده شد و به همين دليل TRX به شبکه Throne منتقل شد تا رمز اصلي شبکه Throne باشد. اين رويداد در تابستان 2018 ارزش ترون را افزايش داد. با اين حال، در سال 2018، همه ارزهاي ديجيتال ارزش زيادي را از دست دادند. توکن هاي اوليه ترون تنها با 0.0019 دلار وارد بازار شدند، اما اکنون هر ترون 0.09 دلار است. رشد حدود 500 درصدي در سه سال يک حرکت فوق العاده براي تصاحب سهم قابل توجهي از بازار است.

 

برخلاف بسياري از ارزهاي ديجيتال، اين ارزهاي ديجيتال با استفاده از آنها توليد نمي‌شوند و روش رابطه جنسي، شبکه ترون از طريق سهام اثبات نمايندگي (DPoS) است. اين روش که يک مدل اصلاح شده از روش اثبات سهام است، با نظرات مثبت ويتاليک بوترين، خالق اتريوم و اولين روش اثبات سهام پيشنهادي مواجه شده است.

 

تيم توسعه ترون

 

يک جوان سنگاپوري به نام جاستين سان براي اولين بار ايده طراحي و توسعه ترون را مطرح کرد. او زمان زيادي را صرف توسعه و پالايش ترون قبل از ارائه آن کرد. راه حل ها و ايده هاي جذاب باعث مي شود شرکت هاي بزرگي مانند Binance و AFG Capital از آنها پشتيباني کنند.

 

شخصيت‌هاي مهم ديگري نيز به تيم ترون پيوستند که هر کدام داراي سابقه قوي در بخش‌هاي بلاک چين و تجارت الکترونيک بودند. به همين دليل از همان ابتدا تيم توسعه ترون از بار فني و اعتبار نسبتا خوبي در جامعه بلاک چين برخوردار بود و مشخص بود که يک پروژه قوي و هدفمند در حال توسعه است.

روش رابطه جنسي

 

ترون از ابتدا به دنبال روش ها و ابتکارات خلاقانه بود. روش مقاربتي اين شبکه به يک نوآوري در بين ارزهاي ديجيتال تبديل مي شود. ترون براي اينکه مشکلي نداشته باشد به هيچ وجه سراغ ماينينگ نرفت و تصميم گرفت از روش اثبات استفاده کند. مشکلات معدني مانند مصرف بيش از حد انرژي و نياز به سرمايه کلان براي شروع کار، اما راهي براي اثبات سرمايه

جاده...
ما را در سایت جاده دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : kavoosifar example4 بازدید : 155 تاريخ : پنجشنبه 11 فروردين 1401 ساعت: 20:55

تعمير سولاردوم ال جي

 

تعمير سولاردام ال جي در تعميرگاه مجاز پيشتاز سرويس با ضمانت تعمير و ارائه فاکتور معتبر توسط تعميرکاران ذيصلاح پيشتاز سرويس انجام مي شود. در تعمير سولاردم ال جي از قطعات اصلي و فابريک استفاده مي شود و در صورت تعمير در محل انجام مي شود اما در مواردي که مي توانيد دستگاه را حمل کرده و به تعميرگاه اين شرکت مراجعه کنيد مي توانيد به آدرس خيابان آزادي، خيابان بهبودي، پلاک 86. اينجا هستيد.

آنچه در اين مقاله نمايش داده شده است

تعمير سولاردم ال جي تعمير سولاردم ال جي

سرويس و تعمير ال جي سولاردم

 

همه آشپزخانه ها از مزاياي مايکروويو بهره مي برند زيرا اجاق هاي مايکروويو نمي توانند به کارهاي روزمره ما سرعت ببخشند. طبيعتا اين دستگاه يکي ديگر از لوازمي است که خراب مي شود و نياز به سرويس و تعمير دارد.

 

در صورت خرابي اجاق هاي مايکروفر معمولاً براي رفع خرابي به يک متخصص نياز داريد، اما با اين مقاله سعي داريم شما را با روش هايي آشنا کنيم که شايد تنها راه شما براي تعمير سولاردوم ال جي به درخواست تکنسين باشد. انجام دهيد. دادن.

 

چرا سرويس پيشتاز؟ از چه خدماتي مي توانيم با خدمات و تکنسين هاي برجسته تعمير استفاده کنيم؟

چرا سرويس پيشتاز؟

آيا تعمير مايکروويو ال جي به متخصص نياز دارد؟

 

براي دريافت پاسخ اين سوال بايد دانست که مشکل ايجاد شده در دستگاه چيست و آيا اين مشکل توسط فرد غير متخصص حل مي شود يا خير؟

ملاس تعمير سولاردام ال جي مربوط به خاموش شدن مايکروفر درخواستي و گرم نکردن سولاردام ال جي مي باشد.

اگر متوجه شديد که LG Solardom شما به درستي و بدون دليل روشن خاموش شده است، قبل از خريد فرم تعميرات LG Solardom به شما چه مي گوييم بررسي کنيد.

 

مطمئن شويد فيوز دوشاخه اي که LG Solardom به آن وصل است سالم باشد.

از سالم بودن سوکتي که LG Solardom به آن وصل شده است اطمينان حاصل کنيد.

از سالم بودن دوشاخه مايکروويو سولاردم ال‌جي مطمئن شويد.

https://pishtazservice.ir/lg-solardem-repair/

 

در مواردي که موارد فوق بررسي شده است و دستگاه مشکلي ندارد، براي تعمير سولاردام ال جي به متخصص نياز داريد تا به صورت تخصصي تري سولاردم را بررسي کنيد تا به بالاترين کيفيت تعمير سولاردم ال جي برسيد. کمترين هزينه

اما در صورت گرم نشدن سولاردم ال جي امکان تعمير و بازرسي آن توسط يک فرد آموزش نديده وجود ندارد و حتما براي تعمير سولاردم ال جي در محل نياز به متخصص خواهيد داشت.

 

کليه تعميرات مايکروفر در مرکز تعميرات سرويس پيشتاز با 180 روز (6 ماه) گارانتي انجام مي شود.

مشکلات رايج تعمير ال جي سولاردام چيست؟

 

عموم مردم هنگام تماس با مرکز تعميرات ماکروفر ال جي در تهران ما را از مشکلات زير مطلع خواهند کرد.

 

LG Solardom خاموش است

سيگار کشيدن LG Solardom در محل کار

جرقه LG Solardom

سيني گردان سولاردام ال جي را نچرخانيد

لامپ سولاردم ال جي روشن نمي شود

صداي بلند هنگام کار با LG Solardom

دکمه هاي خورشيدي ال جي کار نمي کنند

 

اين مقاله به سوال شما پاسخ نداد؟ مي توانيد مستقيماً با سرکارگر خدمات تماس بگيريد و از مشاوره رايگان ما استفاده کنيد.

مشاوره بگيريد

LG Solardom را با خاموش کردن آن تعمير کنيد

 

پس از بررسي موارد ذکر شده در مقاله اوليه و ادامه عملکرد صحيح دستگاه، مي توانيد با تماس تلفني و يا ثبت سفارش آنلاين، تعميرکاران پيشرو را در محل اعزام نموده و با ضمانت اصالت کالا و 6- تعميرات با کيفيت انجام دهيد. ماه گارانتي . يک سال تجربه کردم

تعميرات سولاردام ال جي ال جي سولاردام سولار

LG Solardom دستگاه را هنگام کشيدن سيگار تعمير مي کند

 

ابتدا با تميز کردن دستگاه از عبور نکردن آن از داخل سولاردام ال جي اطمينان حاصل کنيد و در صورت تميز کردن دستگاه و انجام مجدد دستگاه در حين استفاده، سفارش سولاردام ال جي را ثبت مي کنيد.

تعمير سولاردم ال جي تعمير سولاردم ال جي

تعمير سولاردوم هنگام احتراق

 

يکي از مجوزهاي جرقه در سولاردام ال جي وجود مواد غذايي سوخته در داخل کابين سولاردام است. ال‌جي سولاردام واکنش نشان مي‌دهد و جرقه مي‌زند و اگر کربن روي دستگاهتان نداريد، سولاردم ال‌جي خود را توسط نمايندگي تعميرات سولاردام ال‌جي تعمير کنيد.

تعمير سولاردم ال جي تعمير سولاردم ال جي

تعمير سولاردوم زماني که سيني نمي چرخد

 

هنگام چرخاندن سيني سولاردام ال جي ابتدا رنگ تصوير زير سيني را بررسي کنيد تا نشکند.

مطمئن شويد که سيني به درستي روي شفت تصوير رنگي قرار گرفته است.

در صورت سالم بودن شفت و صحيح بودن محل سيني تعمير سولاردم ال جي با نمايندگي تعميرات سولاردام ال جي در تهران تماس بگيريد.

 

تعمير سولاردم ال جي تعمير سولاردم ال جي

LG Solardom را زماني که لامپ روشن نمي شود تعمير کنيد

 

ابتدا درب دستگاه را باز کنيد. پس از بررسي اتصال دوشاخه لامپ و وجود ولتاژ مناسب از خرابي لامپ اطمينان حاصل کنيد که مي توانيد از آن استفاده کنيد و در صورت عدم وجود قطعه مورد نظر لامپ را تعويض مي کنيم. تعمير سولاردام ال جي در تهران.

تعميرات سولاردم ال جي ال جي سولاردم ال جي

هنگامي که صفحه کليد کار نمي کند LG Solardome را تعمير کنيد

 

هنگامي که دکمه هاي دستگاه کار نمي کنند، مطمئن شويد که زبانه در به درستي روي ميکروسوئيچ ها قرار گرفته است.

اگه تو هستي

جاده...
ما را در سایت جاده دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : kavoosifar example4 بازدید : 213 تاريخ : پنجشنبه 11 فروردين 1401 ساعت: 11:27

دانلود آهنگ جديد احمد سلو به نام چاره

همين حالا براي شما عزيزان آهنگ جديد “چاره” با صداي احمد سلو را با دو کيفيت اصلي همراه با متن و پخش آنلاين آماده دانلود کرده ايم.

Download New Music By Ahmad Solo / Chareh From GisoMusic

شاعر و آهنگساز: احمد سلو

دانلود آهنگ چاره احمد سلو

 

متن آهنگ چاره احمد سلو

|???? ????? ????|
نبودتو هستم …
وقتي بودنت ميره روي مغزم
وقتي از تنهايي ديگه نميترسم
چه لزومي داره باشي توي قلبم
????
نبودتو هستم …
تو خودِت خواستي که اينجوري بد شم
ديگه با هر ساز تو نميرقصم
توي تنهايي کسي نيست توي دَستم
????
انبار دردم منو دردا مچاله کردن
غم آرزوها توي قلبمو چاله کندن
فکرم نبودي منم فکر يه چاره کردم
رفتم نديدي همه عکساتو پاره کردم
????
انبار دردم مَنو دردا مچاله کردن
غم آرزوها توي قلبمو چاله کندن
فِکرم نبودي مَنم فکر يه چاره کردم
رفتم نديدي هَمه عکساتو پاره کردم

براي دانلود موزيک به سايت gisomusic مراجعه کنيد.

جاده...
ما را در سایت جاده دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : kavoosifar example4 بازدید : 209 تاريخ : جمعه 5 فروردين 1401 ساعت: 4:11

لینک دوستان

خبرنامه